ارزیابی رضایتمندی مشتری نام شرکت*نام کامل رابط*سمت*تلفن همراه*ایمیل* نوع خدمت / فرآیند*بازرسی کالابازرسی فنیبازرسی آسانسوربازرسی جایگاه های سوخت CNGبازرسی خودروبازرسی هیدروکربنبازرسی حفاریRBIبازرسی کشاورزی و صنایع غذاییتوسعه بازار (راهداری / بیمه / صنایع دستی)بازرسی جرثقیل و لیفتراک۱- نحوه پاسخگویی به تماسهای مشتری* الف - عالی ب - خوب ج - متوسط د - ضعیف ۲- سرعت رسیدگی به درخواستهای مشتری* الف - عالی ب - خوب ج - متوسط د - ضعیف ۳- اخلاق حرفه ای بازرس* الف - عالی ب - خوب ج - متوسط د - ضعیف ۴- تخصص بازرس* الف - عالی ب - خوب ج - متوسط د - ضعیف ۵- ارسال به موقع گزارشات بازرسی و گواهینامه ها* الف - عالی ب - خوب ج - متوسط د - ضعیف ۶- تطابق گزارش بازرسی با الزامات مشتری / کیفیت گزارشها* الف - عالی ب - خوب ج - متوسط د - ضعیف ۷- صدور به موقع صورتحساب* الف - عالی ب - خوب ج - متوسط د - ضعیف ۸- کیفیت خدمات ارائه شده به طور کلی* الف - عالی ب - خوب ج - متوسط د - ضعیف ۹- آیا آسکو را به دیگران معرفی خواهید کرد؟* الف - بله ب - خیر درصورتیکه مغایرت عمده ای در خدمات ارائه شده توسط این شرکت موجود است، لطفا شرح داده شود Δ